Snapshots September

woensdag 30 september 2015

Volgens mij kan ik elke maand wel schrijven dat de tijd voorbij vliegt! Morgen is het alweer oktober en ook in München merk je dat de herfst er echt aan komt. Het wordt weer vroeger donker en het is ook weer een stuk frisser. September was voor mij nog een vrije maand (geen werk, geen school). Ik heb heel veel ideeën kunnen uitwerken en ook veel nieuwe plannen gemaakt. Ik laat je zien wat ik zoal gedaan heb en vertel je ook wat je in oktober kunt verwachten.



Ik heb weer een leuk naambordje mogen maken. Hiervoor snijd ik met de Cameo een sjabloon van vinyl uit en gebruik deze dan om de tekst erop te schilderen. Op de foto zie je een flesje creapodge staan, Hier breng ik eerst een laagje van aan zodat de kans kleiner is dat de verf er onder loopt.

Een andere opdracht waar ik aan werkte zijn deze stapelbekers. Een leuke geboorteherinnering. De hartjes en de tekst zo lief, zo klein en zo bijzonder heb ik van het geboortekaartje overgenomen.
Deze twee naamkaarten heb ik ook in opdracht gemaakt. Ik vind zelf die met die vogeltjes erg leuk geworden! Ik schreef deze maand ook een blog over deze zelfgemaakte naamkaarten. Daar zie je hoe je dit kunt maken en kun je nog meer leuke voorbeelden vinden.
Deze maand was ik uitgenodigd bij een Syrische vriendin die ik via de Duitse cursus heb leren kennen. Ze is sinds een paar maanden weer herenigd met haar ouders en haar moeder wilde heel graag voor haar nieuwe vriendinnen koken. Wat een heerlijke Arabische en uitgebreide maaltijd hebben we gegeten. Zo lief! Ik kon natuurlijk niet met lege handen aankomen, Ik heb de tekst zelf gemaakt en het glazen potje daarmee beplakt. De waxinelichtjes heb ik versierd met washitape en in het potje gedaan. Aan de achterkant van het potje heb ik haar naam nog geplakt. 
DIY-TIP: als je geen Silhouette hebt, kun je natuurlijk ook een leuk label aan het potje hangen met de tekst: let your light shine of light up your day.
Het andere potje heb ik gevuld met Nederlandse snoephartjes en de deksel heb ik met Decopatch beplakt. Alles in een tasje gedaan met een zelfgemaakt label eraan en klaar was mijn cadeau.
Voor mezelf heb ik afgelopen maand ook wat leuks gemaakt! Om de herfst in huis te halen heb ik zelf een schilderijtje van jute gemaakt. In het artikel: maak zelf een leuke herfstdecoratie van jute kun je teruglezen hoe ik dat heb gedaan. // De twee glazen potjes met licht heb ik ook zelf gemaakt (niet zelf verzonnen, maar dat hoeft ook niet altijd) en de komende maand zie je daar een blogpost over verschijnen. 

Ik ben ook aan het experimenteren geslagen om foto's op hout te drukken en dat valt nog niet mee. De komende maand lees je hier mijn ervaringen, tips en uitleg hoe je dat zelf ook kunt doen. / / In september heb ik de #halloherfstswap verzonden en in oktober ga ik aan de slag voor de #instaswap2015falledition. Helaas heeft de #halloherfstswap die ik mag ontvangen vertraging opgelopen dus ik wacht nog in spanning af wat ik in de brievenbus ga vinden. 

En dan sluit ik af met wat foto's van het Oktoberfest. Dat is 19 september begonnen en duurt nog tot en met 4 oktober. Mijn ouders zijn bij ons op visite geweest en ook een groep vrienden. We hebben het erg gezellig gehad en natuurlijk was het groot feest. Aankomend weekend komt er ook nog bezoek dus wacht ons weer een hoop gezelligheid. 

Deze week ben ik begonnen met een nieuwe cursus Duits en ga ik alle middagen naar school. Ik ben ook begonnen met een eigen webshopje op Dawanda maar alles in het Duits valt nog niet mee. Ik kan de cursus dus goed gebruiken. Ook zal daar zal ik de volgende maand meer over vertellen. 

En in oktober is mijn verjaardag....zaterdag om precies te zijn! En wie jarig is trakteert dus houd Cosy by Cindy goed in de gaten! 

Fijne woensdag

♥Veel Liefs♥


1 opmerking :

  1. Wat had je weer een leuke maand!
    Ben benieuwd naar je DIY voor foto op hout en natuurlijk ook naar je eigen shopje op Dawanda.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs