Snapshots Augustus

woensdag 2 september 2015

Het is alweer september en dat betekent dat de zomer bijna voorbij is. Maar wat een heerlijk weer hebben we hier gehad. Stiekem hoop ik ook nog op een lekkere nazomer! Voor ik verder vooruit ga blikken op september, is het eerst tijd om even terug te kijken naar de maand augustus. Het grootste gedeelte van deze maand bracht ik door in het prachtige Zuid Afrika. Maar voordat we vertrokken ben ik natuurlijk ook nog creatief bezig geweest. 


Ik heb veel tekstborden gemaakt. Waaronder dit naambordje wat ik in opdracht maakte. Erg leuk om te doen! Het bord op de foto hieronder heb ik voor mezelf gemaakt. Ik schreef in augustus ook een blogpost over mijn creaties die ik gemaakt heb met de Silhouette Cameo. Klik hier om naar het artikel: Creatief met de cameo te gaan.


Ik ben volop bezig om leuke kraam- en kindercadeautjes te maken. Deze stapeltorens kunnen beplakt worden met de persoonlijke gegevens, bijvoorbeeld afkomstig van een geboortekaartje.

Deze twee foto's maakte ik in Zuid Afrika. Ik vond het een leuk toilet met de bloemen en het behang dus maakte ik er een foto van. / / Deze foto maakte ik in Kaapstad bij Vovo Telo. Hier kan je heerlijk lunchen en ik vond de inrichting erg leuk.
In dit heerlijke bed sliepen we de eerste 3 nachten in Kaapstad. We hadden hier een heerlijke accommodatie. / / Dit bureautje stond halverwege de reis in onze kamer. Ik houd wel van deze stijl en vond het dienblad ook leuk met oude opgerolde bladzijden uit boeken.

Bij thuiskomst lag er een leuke stapel post op mij te wachten! Dat is leuk thuiskomen. Wat er allemaal voor leuks in de enveloppen zat, laat ik jullie later zien. / / Een kijkje in onze hal. Voor we op reis gingen heb ik het hele huis opgeruimd omdat we ons appartement hadden verhuurd via de RBNB. Anders is de kapstok nooit zo leeg! Ik ben nog steeds blij met deze kapstok die we bij Kwantum gekocht hebben.

Dit was mijn terugblik op augustus. Zaterdag vertel ik nog wat meer over onze reis door Zuid Afrika.

Vanaf nu schrijf ik minimaal weer twee keer per week een blogpost. Dus op woensdag en zaterdag kun je hier weer wat nieuws vinden. Aangezien ik nog geen nieuw werk heb, gebruik ik deze maand om nieuwe ideeën uit te werken, een shop op Dawanda (in het Duits) te openen en wil ik mijn Duitse blog en workshopideeën verder gaan uitwerken. Daarnaast begint hier deze maand het Oktoberfest en daarvoor krijgen we weer een hoop visite. Genoeg te doen dus!

Ook komt er weer een nieuwe winactie online, dus houd Cosy by Cindy goed in de gaten!

♥Veel Liefs♥


6 opmerkingen :

  1. Je had een erg leuke maand!
    En ik ben zo benieuwd naar je verhalen over Zuid Afrika.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent en je bent lekker druk geweest! De tekstborden zijn prachtig..geniet van je werk hierin! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zal wel een hele mooie reis zijn geweest na Zuid Afrika ...
    De tekstborden zijn weer mooi geworden ..
    ik wens je een fijne maand toe ..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs