Blogtip: Bijdeb

zaterdag 26 september 2015

Het is alweer een tijdje geleden dat ik de eerste blogtip: mydailyteacup schreef. Vandaag heb ik weer een nieuwe leuke blogtip voor jullie. Dit keer wil ik het blog van Debbie aan jullie voorstellen: bijdeb.blogspot.nl. Debbie heeft allemaal leuke DIY-projecten, lifestylefoto's en leuke printables op haar blog staan.

In deze post laat ik wat dingen zien die je o.a. op het blog van Bijdeb kunt vinden.
 

WC-rolletjes project.

Dit vind ik echt superknap gemaakt. Ze heeft een lijst van 1 meter bij 1 meter gevuld met een mooi kunstwerk, gemaakt van wc-rollen. Ik zou hier denk ik niet het geduld voor hebben, al vind ik het resultaat wel erg mooi geworden. Op haar blog legt Debbie stap voor stap uit hoe je dit kunstwerk van wc-rollen zelf kunt maken.  

Free printables.

Op het blog kun je ook veel leuke dingen vinden die je uit kunt printen. Lees wel even de huisregels door over wat je er wel en niet mee mag doen! Je kunt de printables in de rechter zijbalk vinden en daar op verschillende onderwerpen klikken.

 
Een voorbeeld is deze Hallo Herfst poster die je onder A4 posters kunt vinden. Je vindt er niet alleen leuke posters maar ook leuke labels en mallen, waaronder die van dit leuke melkpakje.
 
 
In het blogarchief vind je veel leuke artikelen en regelmatig word je doorgelinkt naar een blog of website waar je ook leuke mallen of printables kunt vinden. Zoals bij deze post over veertjes van papier.

 
Deze traktatie vind ik ook erg leuk bedacht!
 
Dus als je dit blog nog niet kent, is het zeker de moeite waard om er een kijkje te gaan nemen! Ik heb alweer genoeg ideeën opgedaan!
 
 
♥Veel Liefs♥



 

2 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs