Instaswap fall edition 2015

dinsdag 15 september 2015

Even een korte extra blogpost van mij! Ik wil jullie namelijk attent maken op een nieuwe editie van de Instaswap. In het voorjaar deed ik voor het eerst mee aan een swap, de Instaswap Spring edition 2015. Dat vond ik zo leuk dat ik inmiddels al aan twee andere swaps heb meegedaan. De Sestraswap en de Halloherfstswap, die morgen op de post gaat.


Ik heb me ook weer ingeschreven voor de Instaswap die weer georganiseerd wordt. Het aanmelden kan via de website http://instaswap.nl en daar kun je ook meer informatie lezen over hoe het werkt. De inschrijving is geopend van 14 t/m 27 september 2015. In de week erna worden de adressen verstuurd. Je hebt dan ruim de tijd om wat leuks te bedenken voor je swapmaatje want de swaps worden op 2 november verzonden.
Het enige wat je nodig hebt is een openbaar Instagram account. Heb je die nog niet, maak er dan snel eentje aan. Ik heb hem voor de vorige swap ook aangemaakt en daarnaast is Instagram super leuk!
Je kunt me vinden onder #cosybycindy

Wil je zien wat ik voor de Instaswap ronde in het voorjaar maakte en wat ik toen voor leuks gekregen heb? Dat kun je hier lezen.
Instaswap ♥1 - mijn gemaakte swap
Instaswap ♥2 - mijn gekregen swap

Binnenkort zal ik ook een stukje over de #halloherfstswap schrijven maar die is voor mij zelf ook nog een verrassing. De verzenddatum is namelijk 21 september. De Sestra zomerswap is een andere swap waar ik aan meegedaan heb. Zoals je ziet heb ik naast het snailmailvirus ook het swapvirus te pakken ;)

Doe je ook mee?!

♥Veel Liefs♥




2 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs