Leuke voorbeelden voor glas etsen.

zaterdag 19 september 2015

Vorige maand schreef ik over mijn eerste ervaring met ets pasta. Ik heb toen voor het eerst een glas geëtst. In het artikel: makkelijk zelf glas etsen met etspasta vertel ik ook hoe het werkt. Vandaag heb ik nog wat meer voorbeelden, zoals ik toen beloofd had.
Ze zijn niet allemaal van mijzelf want ik heb het zelf nog niet heel veel gedaan en dus nog niet zoveel voorbeelden.




Deze drie voorbeelden zijn van Tamara Tigchelaar Kelderman.
Zoals je ziet kan het ook op een spiegel.



Ik heb gemerkt dat het nog niet zo makkelijk is om het goed op de foto te krijgen. 
Ik heb ook een theeglas gemaakt. Rechtsonder zie een vierkantje tussen de strepen. Als je het sjabloon niet goed aandrukt, kan de pasta eronder gaan en krijg je dus dit. Toch vind ik hem leuk geworden. Ik heb ook nog twee longdrink glazen opgeleukt!

Je kunt zowel teksten als afbeeldingen gebruiken en je kunt het op allerlei objecten toepassen. Ik heb nog twee andere leuke voorbeelden voor jullie. 

Dit voorbeeld is van Sabine Dona
Dit sjabloon is op een vaas geëtst door Sandra ter Haar Stoffers.

Dit is echt leuk om eens te proberen.
Ik wens je een fijn weekend en tot snel weer.

♥Veel Liefs♥

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs