Verjaardagspost

woensdag 14 oktober 2015

Ik ben zo ontzettend verwend met leuke verjaardagspost! Uit de snailmailgroep werd veel leuke post gestuurd maar ook met ons feestje heb ik veel leuke kaarten gekregen. Dat past natuurlijk goed in de rubriek post. Dus in deze blogpost show ik alle verjaardagspost die ik heb gekregen.


Volgens mij heb ik nog nooit zoveel kaarten gehad.  

 Het is wel duidelijk hoe oud ik ben geworden.
Deze leuke muziekkaart, met de vogeltjes dans, kreeg ik 
van mijn broertje en schoonzusje. 

 Zomaar wat kaartjes bij elkaar.

Hier zie je o.a. wat snaimail-verjaardagspost. 

Echt super leuk om zoveel kaarten te krijgen en ons feest was ook echt super gezellig. Ik heb mijn verjaardag goed gevierd dit jaar! 

♥Veel Liefs♥



3 opmerkingen :

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag !!!!!
    fijn dat je een fijne verjaardag hebt gehad en met zoveel kaarten ...super !!
    een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs