Glas, organza, led en de Silhouette Cameo

zaterdag 24 oktober 2015

Glas, organza, led-verlichting en de Silhouette Cameo waren voor dit project mijn 4 ingrediënten.
Als eerste heb ik een aantal bestanden uitgekozen die op het glas wilde hebben. Deze heb ik uitgesneden met de Cameo en vervolgens op de glazen fles geplakt.
Zo vind ik hem ook al leuk maar hij is zo nog niet af. Dit heb ik overigens niet zelf bedacht, ik zag het idee in één van de Facebookgroepen langskomen. Daar was dit idee uitgewerkt met andere afbeeldingen en flessen. Te leuk om het niet zelf ook uit te proberen!


Dit waren mijn eerste twee probeersels. In de flesjes zit organza en de ledlampjes. Daardoor krijg je een leuk effect. Gezellig voor tijdens de donkere dagen.
Je kunt er natuurlijk alle kleuren indoen die je maar wilt. Deze organza is in het echt wat meer donkerpaars. Op de foto lijkt hij iets feller. 
Bij deze twee flessen was ik erg aan het stoeien geweest om de lichtjes er mooi in te krijgen. Met behulp van een breinaald of kwast gaat dit een stuk makkelijker. Uiteindelijk heb ik andere lichtjes gekocht. Deze vond ik ff te fel. Nu heb ik warme witte Led-verlichting gekocht en dat ziet er mooier uit.
In deze twee flessen zit de warme witte Led-verlichting. Ik moet eerlijk zeggen dat hij in het echt mooier brandt. Dan zie je de warme kleur van de lampjes beter. Ik heb alvast iets rond het thema Sinterklaas en het thema kerst gemaakt. Alhoewel de hertjes na de kerst ook gewoon kunnen blijven staan.

Ik heb er een organzazakje aan gehangen waar het batterijtje met de aan en uit knop in zit. Op de foto zie je een vrij grote batterij. Maar aan de voorkant zie je hier niks van. De nieuwe verlichting die ik heb gebruikt, is kleiner maar ik heb hetzelfde zakje daarvoor gebruikt. 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Natuurlijk kunnen ze ook gekocht worden ;)

♥Veel Liefs♥




3 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs