Ik heb iets gewonnen!

zaterdag 17 oktober 2015

Ik heb wat leuks gewonnen op het blog van Vestywo! Het is al even geleden want het was naar mijn ouders gestuurd en aangezien ik vorige week in Nederland was, heb ik het toen mee kunnen nemen naar München.


Blogtip.

Ik volg het blog van Verie al een tijd. De naam van haar blog is 'Vestywo' wat 'Verie Stylen en Wonen' betekent. Ze is ook Blogger bij Huisje Kijken, een platvorm voor alle liefhebbers op gebied van wonen en lifestyle. 

Ze is heel handig met haken en de naaimachine maar je vindt ook andere leuke creatieve zelfmakers op haar blog. Daarnaast schrijft ze regelmatig over Riviera Maison. 

Maar wat heb ik dan gewonnen? Verie schreef een leuke blogpost over het zelfmaken van een vlaggenlijn. Als je op de link klikt, kun je lezen hoe je dit zelf kunt maken. Ik vond hem heel erg leuk en ook de kleurtjes passen helemaal in ons huisje. Maar aangezien ik zelf niet zo handig met de naaimachine ben (lees: helemaal niet), deed ik mee aan haar winactie en ik won!! 

Het cadeautje was leuk verpakt en er zat ook een kaartje, minicadeautje en visitekaartje bij.


De vlaggenlijn heeft al een mooi plekje gekregen in huis. Hij past mooi bij mijn herfsthoekje met mijn zelfgemaakte herfstschilderijtje van canvas en jute. Heb je die blogpost al gezien?

Dit weekend heb ik eindelijk weer eens tijd om lekker aan de knutsel te gaan. De laatste weken hadden we steeds visite en vorig weekend waren we natuurlijk in Nederland. Ik heb veel creatieve plannen dit weekend dus ga lekker freubelen. 

Wat ga jij doen dit weekend?

♥Veel Liefs♥



3 opmerkingen :

  1. Heel leuk om dit te lezen, Cindy! Dankjewel en veel plezier met de give-away, maar zo te zien komt dat helemaal goed! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is altijd leuk om iets te winnen ....en vooral als het nog mooi is ook ..
    veel plezier ervan ....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs