Persoonlijk ♥8 - Cosy by Cindy in het Duits

zaterdag 10 oktober 2015

Vandaag even een kort berichtje van mij. Ik heb het de afgelopen tijd druk gehad met visite, het Oktoberfest en de voorbereidingen voor ons feestje van vanavond! Daarnaast ben ik weer begonnen met een intensieve cursus Duits dus ik ga elke middag naar Duitse les. Door dit alles heb ik weinig tijd gehad om aan mijn blog te werken en nieuwe dingen te maken.

Ik ben wel creatief bezig geweest om cadeautjes en bestellingen te maken. De cadeautjes zijn nog niet gegeven dus kan ik nog niet laten zien en over de bestellingen vertel ik later.

Ik ben ook druk bezig geweest met het voorbereiden van workshops die ik hier wil gaan geven. Ik heb inmiddels wat dingen bedacht en de eerste 3 in het Duits uitgewerkt. Ik wil workshops aanbieden voor kinderfeestjes maar ook voor volwassenen. Natuurlijk zou dit in Nederland allemaal veel makkelijker zijn maar ik woon nu eenmaal hier dus een extra uitdaging.
Daarnaast ben ik bezig om mijn zelfgemaakte cadeaus aan te bieden op DaWanda. De eerste 3 producten staan inmiddels online, met een volledige Duitse beschrijving erbij. Dat is behoorlijk wat werk dus dat gaat nog wel even duren voor ik alles er op heb gezet. 

http://de.dawanda.com/shop/cosybycindy

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend. 

♥Veel Liefs♥


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs