Uitslag winactie: wie jarig is trakteert

maandag 12 oktober 2015

Heb je mee gedaan aan mijn verjaardag winactie? Ik gaf namelijk een cadeautje naar keuze weg omdat ik jarig was en wie jarig is trakteert! De winnares is inmiddels bekend. Ik heb de loting dit keer niet digitaal gedaan maar iedereen op een briefje geschreven. Deze heb ik gehusseld en daar heb ik een lootje uitgetrokken. Kijk gauw of je gewonnen hebt! 



And the winner is........

Happydeeys jij hebt gekozen voor cadeau nummer 3 en dus komt het snailmail/swap verrassingspakket jouw kant op! Je kunt je adres via het contactformulier mailen of via een privebericht via IG.  

Veel plezier met je cadeau en natuurlijk laat ik hier later zien wat ze gewonnen heeft. 

Nogmaals bedankt voor alle felicitaties en natuurlijk voor het meedoen. 

♥ Veel Liefs ♥





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs