Snapshots april en mijn blog in een nieuw jasje

woensdag 29 april 2015

Wat vliegt de tijd toch! Er is bijna alweer een maand voorbij. Wat ik zoal gedaan en gemaakt heb, kun je lezen en zien bij de maand april. Ik heb echter ook nog wat foto's van dingen waarover ik nog niet verteld heb! Die vind je vandaag terug in mijn snapshots. Maar als eerste....wat vinden jullie van de nieuwe layout?! Als je mijn blog regelmatig bezoekt zal je gemerkt hebben dat ik van paars naar blauw was gegaan en steeds alles net weer even anders was. Ik was erg aan het zoeken naar wat goed bij mij past en heb uiteindelijk via Etsy hulp van iemand gekocht! En ik ben super blij met het resultaat! Natuurlijk ben ik heel benieuwd wat jullie er van vinden.


Dan nu de snapshots. Met Pasen zijn we voor het eerst met de nachttrein naar Nederland geweest. Dit was een reis van 11 uur. Er ging een koffer vol kraamcadeautjes mee heen en een koffer vol Hollandse etenswaren mee terug! Het blogartikel over de kraamcadeautjes viel goed in de smaak, ik heb super veel leuke reacties gehad! En ook de ontvangers waren er blij mee, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste!

De deco-ladder die ik gemaakt heb, staat nu in de 'gasten' badkamer. In de woonkamer was er eigenlijk geen plaats voor en de badkamer kon wel iets leuks gebruiken. Ja je leest het goed, gasten badkamer. In Duitsland is het heel gewoon om naast de badkamer met bad, een kleinere badkamer met douche erbij te hebben. Handig voor als we visite hebben! / / Heerlijk het voorjaar is nu echt aangebroken. Niet echt een super foto maar de eekhoorns zijn weer volop aanwezig. Zo leuk als je door het park loopt, je ziet ze overal! Foto's maken is best lastig want ze zijn erg snel!

Toen we in Nederland op bezoek waren, heb ik meteen ff een Adriadne at Home gekocht. Ik lees hier veel Duitse woontijdschriften, maar in het Nederlands leest toch iets prettiger. De boeken op de andere foto zijn mijn andere leesvoer. Ik ben zomaar begonnen met bloggen en het is toch handig om er het één en ander over te lezen. Ik heb nog een hoop te leren. Maar het belangrijkste is dat ik het voor mijn plezier doe!

Zoals ik eerder schreef doe ik dit jaar voor het eerst mee aan een Instaswap! De swaps worden bijna verstuurd! Ik ben heel erg benieuwd wat mijn swapmaatje er van vindt. Wil je meer lezen over de Instaswap? Klik dan hier! / / Deze twee kleine schattige kipjes heb in de Pasen uitverkoop gekocht. Ik vond ze wel leuk voor op het aanrecht. / / Het pennenbakje heb ik ook nieuw. De eettafel ligt altijd vol met knutselspullen en ik moet daartussen altijd de pennen zoeken. En is de tafel opgeruimd dan staat dit evengoed leuk op tafel.

Bedankt voor je bezoekje en houd mijn blog goed in de gaten want er komen weer heel veel leuke dingen aan!

♥ Veel Liefs ♥


5 opmerkingen :

  1. Een hele reis met de trein, maar wel leuk om dan even in Nederland mensen te zien en te verrassen!
    Je decoladder is heel leuk, ook een handig voorwerp in je gastenbadkamer, wat een luxe:)
    Veel knutsel en blogplezier.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je nieuwe layout!
    Mooi maandmomentjes, pff 11 uur in een trein dat is lang zeg...
    En nu wordt het spannend he, de instaswap, ben benieuwd wat ik krijg en natuurlijk wat ze van die van mij vindt.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blog ziet er super uit. Heel professioneel zo. En leuk om alles te lezen wat je gedaan hebt .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de leuke reacties. 11 uur is idd een lange reis maar wel altijd leuk om weer in Nederland te zijn. De swap wordt zeker spannend, ik ben heel benieuwd wanneer mijn swap in Duitsland aankomt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je layout is prachtig!!
    pff dat is een lange reis geweest, 11 uur in de trein!
    je schrijft het leuk zo met je foto"s erbij!

    liefs,
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs