Decoratie ladder voor in huis

woensdag 1 april 2015

Vandaag heb ik een nieuw DIY-project gepost.
Dit project is begonnen nadat ik een plaatje op Pinterest heb gezien, van een gezellig hoekje met een decoratie ladder. Toen ik die foto zag, dacht ik eigenlijk meteen: dat kan ik misschien wel zelf maken.....en zo is mijn DIY-project: ladder ontstaan.




Wil je zien hoe ik dit gemaakt heb?




De ladder maken was erg leuk, maar het allerleukste blijft
toch wel het inrichten en neerzetten.










Nog eentje toe......met wat roze accenten



Welk indeling vind jij het leukste? Ik had gedacht dat ik die met de bolletjeslampen het leukste zou vinden, maar ik vind ze in de vaas toch leuker staan. Ook praktischer, aangezien ze er nu niet meer af kunnen vallen. Ik ga voor de combinatie met de blauwe kaarsjes die in het midden hangen.

Kijk op mijn pinterest voor nog meer inspiratie
Follow Cosy by Cindy's board Ladders on Pinterest.



Veel liefs


5 opmerkingen :

  1. Wat een leuk idee! Ik vind die met de blauw/groene lichtenhouders het mooist. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat heb je echt knap gedaa, een fantastisch idee om te maken!
    Heel mooi met de theelichthouders er aan. En met de tulpen in de bak ernaast, dat vind ik ook heel mooi gedaan!
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschöne Deko :o)
    Ich wünsche Dir tolle Feiertage!
    Liebste Grüße
    Kerstin B.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden via de Instaswap.
    En dat je me bent gaan volgen natuurlijk :)
    Ik ga jou ook volgen, zoveel leuke diy's zag ik al voorbij komen.
    Deze trap is ook erg mooi!
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the tulip bouquet in the box!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs