Opknap project ♥2

zaterdag 18 april 2015

In februari heb ik mijn eerste opknap project laten zien. Toen ben ik ook aan de slag gegaan met deze kast. Nu wordt het tijd om jullie wat foto's te laten zien. Ik heb deze kast inmiddels als knutselkast in gebruik.
voor




Omdat ik eigenlijk altijd voor blauw kies, heb ik dit keer gekozen voor paarse knoppen. Ik heb ook mijn silhouette gebruikt om de kast een beetje op te pimpen. Normaal zou ik een kast niet met roze beplakken maar omdat het mijn knutselkast is, wilde ik er iets vrolijks van maken.
Hoe vinden jullie hem geworden?





Die laatste tekst klopt helemaal! Mijn kladblok, mijn pinterestborden en telefoon staan vol met ideeën. Dus voorlopig zal ik me niet vervelen.

*Klik Hier* om naar mijn eerste opknap project te gaan.

Een fijn weekend.

Liefs

Cindy

11 opmerkingen :

  1. ik vind hem erg leuk geworden zo voor je knutselspullen! Wat een beetje verf al wel niet kan doen he!!

    Geniet ervan.
    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook erg leuk geworden en vooral met de texten erop !!

    nog een fijn weekend .
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof resultaat! Ik neem mij vaak voor om meubels een andere kleurtje te geven, maar de uitvoering ontbreekt meestal :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof resultaat! Ik neem mij vaak voor om meubels een andere kleurtje te geven, maar de uitvoering ontbreekt meestal :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kast heb je echt heel erg tof opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk gedaan zeg!
    Heel tof ook met je eigen stickers erop.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor jullie leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kast is leuk geworden! Zo´n Silhouette is toch wel heel erg handig, staat op mijn verlanglijstje... En lekker veel ruimte voor knutselspullen is altijd handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat superleuk gedaan!!
    En die kleine details maken het helemaal af!
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs