Voorjaarspost

woensdag 13 april 2016

Ik stuurde naar Greetje en Els voorjaarspost. Ik gebruikte dezelfde 'ingrediënten' maar maakte er twee verschillende snailmails van. Die laat ik vandaag zien. 


In de vorige blogpost liet ik al zien wat ik van Greetje ontving. Hier kun je zien wat ik naar Greetje stuurde. Ik plakte twee kraft kaarten op elkaar, zodat de kaart langer werd. 





♥ ♥ ♥

De andere snailmail ging naar Els. Ik heb een foto, een klein deel van de snail, in de snailmailgroep geplaatst en gevraagd wie die wilde ontvangen in ruil voor een snail terug. Greetje en Els waren de eerste die reageerde. 


 In deze snail verwerkte ik ook wat goodies. 



Het leuke vlinder karton en de labels kocht in een pakketje bij de Aldi, hier in München. Ik ben er toen meteen mee aan de slag gegaan. 

♥ veel liefs en creatieve groetjes ♥


1 opmerking :

Made With Love By The Dutch Lady Designs