Shirt voor Koningsdag

zaterdag 9 april 2016

Oke...mijn laatste shopspam ;) Inmiddels heb ik mijn collectie klaar en wil ik alleen nog leuke woonaccessoires maken. Vorige week kwam ik leuke oranje shirts tegen hier in München en heb daar koningsdagshirts van gemaakt. Eentje stuurde ik mee naar mijn vriendin Paula, die voor haar zoon Stijn een verjaardagsshirt bestelde.
Stijn


Je kunt uit 4 kroontjes kiezen. 
Maat 68 t/m 86 hebben knoopjes bij de schouder 
en een wit randje bij de mouw. 

Shirt voor Neal

Shirt voor Yessin en Rico. 

De koningsdagshirts zijn natuurlijk ook te bestellen. Dinsdag ga ik weer gezellig een weekje naar Nederland en kan ik vanaf de 18e weer voor je aan de slag.  Helaas ben ik er dus niet met Koningsdag. Ik vind het altijd een leuke dag en helemaal als het mooi weer is. Vorig jaar werkte ik op de Europese School en daar werd het ook gevierd. Dat vond ik wel leuk, krijg je het toch nog een beetje mee.

Foto: Leontien van der Veen.

Aankomende woensdag bezoeken Willem Alexander en Maxima München. Het werd hier groots aangekondigd in de kranten. Ze doen een bezoek aan Bayern en zijn woensdag dus in München. Jammer dat ik dan in Nederland ben, anders hadden ze even op de koffie kunnen komen. Hihi. 

In het jaar dat Alexander het stokje overnam bezochten ze ook Enkhuizen. Ik ben toen met mijn klas heen geweest en dat was zowel voor mij als voor de kinderen heel leuk om mee te maken. Mijn vriendin heeft toen deze foto gemaakt. 

♥ veel liefs en oranje groetjes ♥




2 opmerkingen :

  1. Hoe mooi met die kroontjes!Hier in België wordt daar veel minder aan mee gedaan dan bij jullie,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Wij als Belgen doen zoiets niet echt. Wel leuk om het zo alsnog te kunnen volgen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs