Snapshots juni

zaterdag 27 juni 2015

Daar zijn ze weer! De snapshots van deze maand. Misschien heb je het opgemerkt, er is deze maand maar een persoonlijk artikel online gekomen. Vanaf nu plaats ik nog maar 1x in de maand een persoonlijk artikel en daarnaast lees je natuurlijk bij de snapshots tussen de regels door ook over mijn persoonlijke leven. De reden hiervoor is niet dat ik mijn persoonlijke leven niet wil delen, maar teveel andere leuke dingen heb, die ik veel leuker vind! En aangezien ik het bij twee keer posten per weer wil houden, moet je keuzes maken.

In juni heb ik een weekje vakantie gevierd in Nederland. Ik had een vrijgezellenfeest van een vriendin en een bruiloft van weer een ander vriendin. Dit kon ik dus mooi combineren met elkaar. Ik sliep deze week o.a. bij mijn ouders, waar ik de eerste foto maakte. / / Als ik in Nederland ben, neem ik vaak een lege koffer mee. Die shop ik dan helemaal vol. Dit keer heb ik natuurlijk de action weer leeggekocht (wat mis ik die winkel!) en heb ik ook geshopt bij "Het Knutselkamertje". Die hebben zoveel leuke en mooie materialen voor de Silhouette en het is ook nog is betaalbaar, ook belangrijk! Dus ik ging met een koffer vol knutselmaterialen weer naar huis. Natuurlijk was er ook nog ruimte voor wat Hollandse drop en andere lekkernijen.
Deze maand heb ik voor het eerst over snailmailen geschreven. In het eerste artikel schreef ik over wat snailmailen precies is, in het tweede artikel kon je mijn eerste ontvangen en verstuurde post bekijken. De snailmail op de foto heb ik gemaakt voor iemand die een strandsnail wenste. Hoe de rest van de snail eruit ziet, zie je later! / / Voor het snailen zijn de (washi)tapes onmisbaar! Ik heb ze inmiddels al een aantal keer verhuisd, van los in de la naar een glazen pot, vervolgens heb ik ze in een een cadeaubox gestopt. Daar was ik elke keer in aan het graaien om de goede tape te zoeken. Ik denk dat ik nu de oplossing heb gevonden. Ik vond dit leuke kistje met glazen deksel. Zo is het mooi overzichtelijk en het staat ook nog leuk!
Ik heb afgelopen zondag de Dawanda Designers Markt in München bezocht. Alles wat daar verkocht werd, is handgemaakt. Binnenkort verschijnt daar een fotoverslag van online. / / De winactie van de tekstborden is afgelopen. Er is enthousiast op gereageerd! Heel leuk! / / Maandag maak ik de winnaar bekend. Nog even afwachten dus! 
Tijdens mijn bezoek aan Nederland had ik twee zelfgemaakte cadeautjes mee. Voor een zwangere vriendin heb ik een 3-D fotolijst gemaakt. De witte achtergrond is alleen niet zo handig, daardoor is het op de foto niet zo duidelijk te zien. / / Dit jurkje droeg ik bij het bruiloftsfeest en op de laatste foto kun je het cadeautje zien wat ik heb gegeven. Op de achterkant heb ik het geld geplakt en een leuk label eraan gehangen. Daarna ingepakt met transparantfolie en zo had ik een leuk en persoonlijk cadeau om te geven.
Juni was voor mij erg druk, een week in Nederland en veel gewerkt. Vanaf volgende week heb ik het qua werk in ieder geval minder druk en hoop ik weer meer tijd te hebben om nieuwe DIY-ers uit te proberen. De maand begint in ieder geval weer met een 3-daags bezoek aan Nederland, i.v.m. weer een bruiloft. Ook daar heb ik een leuk cadeau voor gemaakt maar dat is nog een verrassing!
♥Veel Liefs♥ 


3 opmerkingen :

  1. Leuke foto's en weer lekker creatief!
    Handig je washitape houder, lijkt wel een beetje op die van mij maar dan in een kastje.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je creatief geweest in Juni.....
    Hele leuke foto`s.........
    Vee liefs
    Jen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heel leuk om je maandoverzicht te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs