Buitenkijken ♥1

zaterdag 22 augustus 2015

Tijd voor weer wat wooninspiratie! Omdat het zomer is, leek het me wel leuk om een keer een buitenkijker te doen. Ik gebruik daarvoor de Instagram foto's van miss.hop. Ze heeft niet alleen mooie foto's van haar huis, maar ook van de tuin.

 Een gezellig zitje.
Deze is toch wel heel erg leuk!
Op het balkon helaas geen plaats voor maar wat lijkt het me
heerlijk om een buitenkeuken te hebben.
En als je zo'n heerlijke grote tuin hebt, mag een overkapping
natuurlijk ook niet ontbreken. Heel erg gezellig zo.
Leuke picknicktafel
Een kijkje onder de overkapping.
De glazen wand is leuk bedacht.  

's Avonds met gezellige kaarsjes.

Het mooie speelhuis van Linne past mooi bij de stijl van de tuin.


Bedankt dat ik je leuke foto's mocht gebruiken Sandra! Heb je ook Instagram? Je kunt mij volgen onder Cosy by Cindy en neem ook meteen even een kijkje bij Sandra.

♥Veel Liefs♥





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs