Pasen en eieren, leuk om zelf te maken

zondag 15 maart 2015


 
Pasen komt er weer aan, dus ik heb ons huis inmiddels ook een beetje in lente/paas sferen gebracht. Wat fijn om het voorjaar weer in huis te halen. Ik kan ook niet wachten om het balkon weer lekker op te fleuren met nieuwe plantjes, maar daar kan ik beter nog even mee wachten. 's Nachts is het hier namelijk nog rond het vriespunt.
 
 
In de winkels vind je veel leuke voorjaars- en paasaccessoires. Als ik aan Pasen denk, dan denk ik aan paaseieren. De paaseieren heb ik dit jaar zelf gemaakt. Op de creatieve beurs heb ik een zak met plastic eieren gekocht en ben daar thuis mee aan de slag gegaan. Een beetje zoals vroeger, toen mochten we thuis ook altijd eieren versieren.

 
Het konijntje en vogeltje heb ik met de Silhouette uitgesneden.
 





 De onderste twee heb ik met décopatch versierd.

 
 
 
Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om wat eieren in de paas- en katjestakken te hangen.
De paastakken lopen al langzaam uit.
 
 

 
 
 
Ik heb een doosje met wat kleine eitjes gekocht. Ik vond de kleurtjes zo vrolijk. Uiteindelijk zijn ze in het mandje geëindigd.

 
*Klik Hier* om nog een andere leuke manier te zien, hoe je eieren kunt versieren.
Namelijk met toverfolie.

Een fijne zondag
 
Liefs
Cindy



2 opmerkingen :

  1. Wat een mooie paasdecoratie!! Heel knus en gezellig, echt prachtig gemaakt!!
    Heel mooie foto's ook!
    Nog een fijne dag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid. Je hebt je lekker uitgeleefd. X
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs