Vaderdag ♥2 zelf aan de slag voor vaderdag

woensdag 15 juni 2016

In het vorige artikel over vaderdag liet ik de rompers en shirtjes zien die je kunt bestellen.
Dit keer heb ik wat andere leuke ideeën verzameld die je voor vaderdag kunt gebruiken. Op school was dit voor sommige kinderen een lastig thema. Sommige kinderen hebben geen vader en andere hebben er twee. In dat geval mochten ze van mij altijd twee dingen maken.

Ik heb gelukkig nog een vader en ben in 2013 samen met hem op reis geweest. We zijn vier dagen naar Hong Kong geweest en vervolgens vijf weken naar Nieuw Zeeland. Mijn moeder houdt niet zo van reizen en al helemaal niet van zo lang vliegen dus ben ik met hem meegegaan. Heel bijzonder en iets om nooit meer te vergeten. En Nieuw Zeeland is zo mooi! Wat een prachtig land.


In België was het afgelopen weekend Vaderdag maar in Nederland is het aankomende zondag. Als je nog opzoek bent naar een leuk idee vind je hier misschien iets leuks.

Quotes.

Op internet vind je heel veel leuke quotes en ik heb er een aantal verzameld. 

Foto: moodkids

Deze twee posters zijn gratis te downloaden op Moodkids.nl. Als je op de link onder de foto klikt kom je meteen op de juiste pagina uit. Print hem uit, doe hem in een leuke lijst en klaar. 

Foto: Elske Leenstra

Zoals jullie misschien weten, ben ik ook groot fan van Bijdeb. Die heeft ook een leuk DIY Vaderdag pakket op haar blog staan. Daar zit vast iets leuks voor je tussen. En heb je nu niks nodig? Dan vind je er vast iets anders leuks. Als je op de link onder de foto klikt kom je meteen op de juiste pagina uit.
Foto: Bijdeb

Foto: Bijdeb


Zelf ben ik altijd gek op foto's en dit idee kwam ik tegen op Pinterest. Leuk idee, kan natuurlijk ook met grotere kinderen. 


Ik hoop dat er iets leuks voor je tussenzit, mocht je nog opzoek zijn! Ik ga mijn koffer inpakken want vrijdag gaan we lekker op vakantie! Tot snel weer! 

♥ veel liefs en creatieve groetjes ♥


1 opmerking :

  1. Wat tof zeg zo'n verre reis met je vader!
    Lijkt me heel bijzonder.
    Leuke ideetjes weer voor vaderdag.

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs