Blogtip: mydailyteacup

dinsdag 26 mei 2015

Sinds ik zelf in blogland actief ben, lees en bekijk ik ook heel veel blogs. Er zijn inmiddels een aantal blogs die ik trouw volg. Een van deze blogs is die van Rensina: mydailyteacup. Sinds kort heeft zij haar blog ook in een nieuw jasje gestoken en vandaag zet ik haar in het zonnetje.

Wil je weten waar ze allemaal over schrijft? Lees dan verder!

Over Rensina.

Rensina is 22 jaar en woont op kamers in Zwolle. Ze volgt de opleiding productpresentatie, dit gaat onder andere over het inrichten van winkels, etalages en fotostyling. Ze is begonnen met een blog over theezakjes, omdat het haar leuk leek om haar creativiteit op het gebied van theezakjes te delen. Inmiddels is haar stijl veranderd en is ze een nieuw blog begonnen. Op my daily tea cup blogt ze over haar belevenissen, haar creativiteit en DIY's, recepten en theenieuwtjes. Eigenlijk blogt ze over alles wat ze leuk vindt.

Hieronder zal ik een aantal artikelen in het kort weergeven zodat je een goed beeld krijgt van wat er allemaal voor leuks op 'my daily tea cup' te vinden is.

DIY

In het menu vind je een kopje creatief. Daar kun je deze leuke DIY vinden. Zelf heb ik deze ook nog steeds op mijn lijstje staan, het kistje heb ik inmiddels. Nu de rest nog ;)
In de DIY: van aardappelkistje tot bijzettafeltje laat Rensina zien hoe je van een kistje een leuk bijzettafeltje kan maken.

Food

Bij food is de keuze niet makkelijk om een recept te kiezen. Er staat zoveel leuke en lekkere dingen op! Heerlijke taarten, bonbons en wraps met krokante kip.


Ik laat hier de de spinnen cupcakes zien, omdat die er zo grappig uitzien. Wat een super grappig idee. Op haar blog kun je lezen hoe je ze maakt.

Instagram

Ik volg Rensina ook op Instagram en ze heeft ook meegedaan aan de Instaswap. Net zoals ik heeft zij ook op haar blog daarover geschreven. Op de foto zie je wat ze gemaakt heeft. Wil je zien wat er in de pakjes zit en wat ze zelf gekregen heeft? Klik dan hier

Thee

Zoals je in de naam van het blog ziet is er ook een link met thee. Rensina spaart namelijk theezakjes.
Ze heeft inmiddels een enorme verzameling. Het theezakje wat je hieronder ziet is haar 9.000ste exemplaar. Als je wilt weten hoe ze dit allemaal bijhoudt, kun je op het zakje klikken.

https://mydailyteacup.wordpress.com/2015/04/16/het-9-000ste-zakje/

Ik ben benieuwd wat jullie van deze blogtip vinden en of je vaker een blogtip op Cosy by Cindy wilt terugzien. Heb je ook een leuk blog en volg ik je nog niet? Laat het me weten!

Fijne avond allemaal.

♥Veel Liefs♥

1 opmerking :

  1. Oh wat een superleuk berichtje, dankjewel!
    Je hebt het echt mooi gedaan zeg :)
    Mooie linkjes heb je gekozen ;)
    Morgen ga ik die van jou maken en hopelijk komt hij dan morgenavond online.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs