Louvre-schermen

maandag 16 februari 2015

Vandaag wil ik de louvre-schermen onder de aandacht brengen. Een vriendin van mij heeft dat aan iemand cadeau gedaan en dat bracht me op het idee om daar een artikel over te schrijven.


Ik ben op Pinterest opzoek gegaan naar meer inspiratie en heb daar een bord: luiken en louvre- schermen aangemaakt. Ik kom ze vaak in woonwinkels tegen maar je kunt ze ook gewoon in de bouwmarkt kopen (zie verderop in dit artikel).





Met een leuk stukje tape of draadje hang je er gemakkelijk iets aan op.


Je kunt ook louvre-schermen in de bouwwinkel kopen. Ik heb dit keer de kleinste gekocht omdat ik wilde uitproberen of je ze goed kunt schilderen, en ja dat kan!
In het artikel: diy - louvre scherm uit de bouwmarkt kun je zien hoe ik dit gedaan heb.












Ik ga zeker nog een grotere versie maken en zal dan weer andere kleuren uitproberen. Fijne dag allemaal en tot snel weer!
Liefs
Cindy













2 opmerkingen :

  1. Leuk, Cindy! Ik heb er al vaak mee in mijn handen gestaan, tot nu toe weet ik niet waar ik ze neer mag zetten. Wie weet in de toekomst,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan! Ik vind de kleuren heel mooi en ook de decoratie erbij is prachtig!
    Een heel leuk idee dat ik zeker ook wel eens wil proberen.
    Nog een fijne avond,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs