Roll feeder voor de Cameo

donderdag 26 januari 2017

Vandaag een kort blogje over de roll feeder, een hulpmiddel waarmee je gemakkelijk vinyl op de rol kan snijden.



Hiervoor deed ik het eerst zonder roll feeder maar bij grote stukken trok de machine hem regelmatig scheef. Heel irritant en vooral zonde van je vinyl. Nadat dit een aantal keer gebeurd was heb ik een lange mat aangeschaft die 60 cm lang is.


Deze heb ik een lange tijd gebruikt maar ik sneed toch met regelmaat nog langere stukken en heb toen besloten om de roll feeder aan te schaffen. Op het filmpje hieronder zie je hem in zijn werk.


Vanaf drie en halve minuut zie je de roll feeder aan het werk. 

Nog een filmpje zien? Klik *hier*

Wat vind ik ervan?

Ik ben groot fan! Ik gebruik hem veel en vind het heerlijk dat ik nu veel afbeeldingen in één keer kan laten uitsnijden of natuurlijk als ik een grote/lange sticker wil uitsnijden. Hij is bij mij nog nooit scheef gegaan. Toch lees ik wel op de Facebookgroep dat dit soms nog gebeurt maar bij mij gelukkig nog niet! Ik vind het dus zeker een aanrader. 

Je klikt hem makkelijk aan de Cameo vast waardoor hij niet verschuift. Op het filmpje zie je een smallere rol vinyl. Ik gebruik altijd rollen van 30 cm breed, het witte rechter vakje kun je verschuiven zodat er ook rollen van 30 cm breed inpassen. 

♥ Veel Liefs ♥



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs